Stiati ca…. Niciun vehicul electric de pe piața Americana nu se califică astăzi pentru noul credit fiscal pentru vehicule electrice ???

97 Views

Congresul  SUA este gata să aprobe creditele fiscale nou extinse pentru vehiculele electrice , dar regulile sunt scrise în așa fel încât să descalifice efectiv fiecare vehicul electric care este în prezent pe piață.

Acest lucru se datorează faptului că majoritatea vehiculelor electrice funcționează cu baterii litiu-ion care sunt fabricate în principal în China. Națiunea are un blocaj asupra a aproximativ 76% din piața bateriilor astăzi (SUA reprezintă doar 8%). Și pentru a obține un acord adoptat într-un Senat blocat, democrații au fost de acord cu prevederi care ar impune vehiculelor eligibile să folosească baterii care sunt fabricate în America de Nord.

Actul de reducere a inflației din 2022, care a fost adoptat de Senat în weekendul acesta într-un vot de partid, ar cere ca bateriile să aibă cel puțin 40% din materiale provenite din America de Nord sau un partener comercial din SUA până în 2024 pentru a fi eligibile pentru o sumă de 7.500 USD. scutire de la taxe. Până în 2029, componentele bateriilor ar trebui să fie 100% fabricate în America de Nord.

Bateriile care conțin minerale care „au fost extrase, procesate sau reciclate de o entitate străină de interes”, care este definită ca un stat care sponsorizează terorismul sau țări blocate de Biroul de Control al Activelor Străine al Departamentului Trezoreriei, ar fi neeligibile pentru credit. China este listată drept „entitate străină de interes” de către guvernul federal.

Democrații, inclusiv senatorul din Virginia de Vest Joe Manchin, care a negociat acordul în secret cu liderul majorității din Senat, Chuck Schumer, au un mesaj dur asupra Chinei în acest an. Dar industria auto spune că noile cerințe ar descalifica practic fiecare vehicul electric de pe piață astăzi.

„Creditul de 7500 USD ar putea exista pe hârtie, dar niciun vehicul nu se va califica pentru acest stimulent pentru achiziție în următorii câțiva ani”, a declarat John Bozzella, președinte și CEO al alianței, într-o postare pe blog . „Acesta va fi un regres major pentru obiectivul nostru colectiv de 40-50% vânzări de vehicule electrice până în 2030.”

Bozzella a spus că industria auto este de acord că lanțul de aprovizionare intern are nevoie de investiții serioase, dar nu în detrimentul stimulentelor clienților. Vehiculele electrice sunt de obicei mai scumpe decât vehiculele obișnuite pe benzină, iar experții consideră că sunt necesare credite fiscale pentru a susține vânzările până când costurile bateriilor sunt suficient de mici pentru a declanșa paritatea cu vehiculele cu motor cu ardere internă.

error: Content is protected !!